افاضلی: شاید بازی‌های لیگ آغاز شود و ما استراحت کنیم/ پیاده، راهی آبادان شویم؟  

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: با این شرایط مالی، بعید نیست که بازی‌های لیگ برتر آغاز شود و تیم ما استراحت کند.

/افاضلی: شاید بازی‌های لیگ آغاز شود و ما استراحت کنیم/ پیاده راهی آبادان شویم؟ هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط آماده سازی این تیم برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: روندی را برای آماده‌سازی تیم مان آغاز کردیم و با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم، تیم مان را به مرحله‌ای رساندیم که بتواند یک بازی دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار کند، اما از روز چهارشنبه تمرینات تیم تعطیل شده است تا تکلیف مدیریتی پارس جنوبی مشخص شود.

از فدراسیون تماس گرفتند که چرا نامه انصراف را امضاء کردید؟

افاضلی در خصوص انصراف  ۷ تیم لیگ برتری از جمله پارس جنوبی از ادامه مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: نامه‌ای با امضای برخی از بازیکنان امضا شد و حرف از انصراف از بازی‌های لیگ برتر به میان آمد اما دوستان از فدراسیون فوتبال با ما تماس گرفتند و گلایه کردند که چرا چنین نامه‌ای را امضاء کردیم. ما هم به آن‌ها اطلاع داریم که به هر حال به دلیل مشکلات مان چنین نامه‌ای را امضاء کردیم.

کسی نیست که از ما بپرسد چه کار می‌کنید؟

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص مشکلات مالی ۳ تیم نفتی لیگ نوزدهم اظهار داشت: من نمی‌دانم سرنوشت تیم مان چه می‌شود. باز تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان هیئت مدیره و مدیر عامل دارند، اما تیم ما این‌ها را هم ندارد. با این شرایط کار برای ادامه فعالیت تیم ما سخت خواهد بود. اصلاً کسی نیست که از ما بپرسد چه کار می‌کنید؟ هر تیم فوتبالی، روزانه به ۵ یا ۶ میلیون تومان برای زمین تمرین و آب معدنی و این‌جور چیز‌ها نیاز دارد. این حرف‌هایی که مطرح می‌کنم، حداقل‌ها هستند.


بیشتر بخوانید:


شاید بازی‌های لیگ آغاز شود و ما استراحت کنیم

او گفت: کسی هم نیست که از ما بپرسد چگونه این موارد را تهیه می‌کنیم؟ به همین دلیل تمرینات را تعطیل کردم. فعلاً در منزل استراحت می‌کنیم و اگر برای دوستان مهم باشد، به ما زنگ می‌زنند و می‌گویند مشکلات حل شده است. در غیر این صورت مسابقات ‌لیگ آغاز می‌شود و ما استراحت می‌کنیم.

/افاضلی: شاید بازی‌های لیگ آغاز شود و ما استراحت کنیم/ پیاده راهی آبادان شویم؟ 

سرپرست باشگاه هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد

افاضلی ادامه داد: پیش از این گفته بودم که ۳ بار مشکلات مالی را به مسئولان پارس‌جنوبی اطلاع می‌دهم، اما این کار را ۳۰ بار انجام دادم. مراد مرادی، سرپرست باشگاه پارس جنوبی رئیس دفتر مدیر عامل سابق منطقه ویژه اقتصادی بود. وقتی تغییر و تحولاتی در منطقه ویژه رخ داد، طبیعتاً تغییراتی هم در باشگاه به وجود می‌آید. تغییر کردن مدیریت منطقه ویژه به صورت طبیعی تغییراتی را در پارس جنوبی هم به وجود می‌آورد. مرادی در حال حاضر عملاً نمی‌تواند کاری انجام دهد. اسم او به صورت ضمنی به عنوان سرپرست گفته می‌شود، اما حکمی به عنوان مدیرعامل ندارد. امضای او به فدراسیون فوتبال معرفی نشده است و از لحاظ ساختاری از سوی هیئت مدیره انتخاب نشده است. اصلاً هیئت‌مدیره‌ای وجود ندارد که به مرادی حکم بدهد. ارتباط او هم با رئیس منطقه ویژه اقتصادی از بین رفته است و نمی‌تواند کاری انجام دهد.

تمرینات را تعطیل کردم تا ببینم برای کسی مهم است یا نه

افاضلی با اشاره به سرنوشت تیم فوتبال نفت تهران گفت: مشابه اتفاقات پارس جنوبی را در نفت تهران دیدم. تصور می‌کنم پارس جنوبی هم همان مسیر را طی می‌کند. به همین دلیل تمرینات را تعطیل کردم تا ببینم برای کسی مهم است یا نه.

پیاده راهی آبادان شویم

او گفت: سازمان لیگ برنامه مسابقات را اعلام کرده و طبق برنامه مسابقات آغاز می‌شود، اما تعطیلی تمرینات به تیم خودمان مربوط است. ما برای سفر به شهر‌های مختلف کشور به هتل و بلیت پرواز نیاز داریم. الان تیم من به چه روشی راهی آبادان شود و با صنعت نفت دیدار کند؟ پیاده برویم؟ ما تیم فوتبال هستیم و باید شرایطی داشته باشیم.

/افاضلی: شاید بازی‌های لیگ آغاز شود و ما استراحت کنیم/ پیاده راهی آبادان شویم؟ 


بیشتر بخوانید:


پول نداریم برای مگنو بلیت بگیریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص آخرین وضعیت مگنو باتیستا بازیکن برزیلی و مصدوم این تیم خاطرنشان کرد: هیچ پولی نداریم که برای بازگشت او به برزیل بلیت تهیه کنیم. هیچ پولی هم نداریم که با او تسویه حساب کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار